Порядок приймання звернень від громадян в райдержадміністрації
Порядок приймання звернень від громадян в райдержадміністрації
Приймання звернень громадян, що надходять до райдержадміністрації поштою, здійснюється централізовано у відділі документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації.
Листи та звернення громадян розконвертовуються і передаються для розгляду та остаточного вирішення відповідальному за роботу зі зверненнями громадян відділу документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації.
Усі пропозиції, заяви і скарги, що надійшли або надані власноруч заявником, реєструються у день їх надходження на реєстраційно-контрольних картках відповідного програмного забезпечення діловодства на персональному комп’ютері у відділі документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян за адресою: м. Миргород, вул. Гоголя, 120, кім. 38.
При її проведенні реєстраційний індекс пропозиції, заяви, скарги зазначається у реєстраційно-контрольній картці.
Реєстраційний індекс складається з початкової літери прізвища заявника, індексу справи (згідно з номенклатури справ) та порядкового номера пропозиції, заяви, скарги, що надійшла. За вимогою заявника відповідальний працівник відділу документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян повідомляє йому реєстраційний номер звернення.