У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 90 дзвінків, у тому числі кожний десятий від внутрішньо переміщених осіб.
Тематика соціального захисту населення залишається наймасовішою – кожне третє звернення. Як і минулого тижня більшість з них становлять два блоки підпитань: матеріальна підтримка та соціальні виплати. Разом – близько 75 відсотків. Зокрема, зафіксовано по 20 заяв від мешканців громад та осіб зі статусом ВПО щодо призначення та виплати державних грошових допомог і щодо надання грошової допомоги.
Також, у цьому блоці є прохання про влаштування до будинку-інтернату та забезпечення засобами реабілітації.
Питань ЖКГ надійшло 25. Переважаючих проблемних напрямків не було. Усі вони розподілені більш-менш рівномірно між традиційними сферами: нарікання на надання комунальних послуг – електро-, газо- і водопостачання, а також прохання здійснити ремонт ліфтів у Полтаві, забезпечити належне обслуговування багатоквартирних житлових будинків і зауваження щодо нарахованої заборгованості за комунальні послуги.
Серед іншого, фіксувалися непоодинокі звернення щодо сфери охорони здоров’я – 9, благоустрою населених пунктів і ремонту доріг – 6, освіти – 5 тощо.
Найбільш активними були мешканці Полтавської та Кременчуцької громад.
Із 151 заяви і скарги, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань більше 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано дві подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot