Миргородська районна військова адміністрація
Полтавська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

За І квартал 2025 року до контактного центру ПОВА надійшло більше 2 тисяч звернень

Дата: 14.04.2025 11:30
Кількість переглядів: 54

Гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. Фахівці центру в цілодобовому режимі приймають дзвінки від мешканців області, забезпечують реєстрацію звернень, надають довідкову інформацію.

 

За результатами роботи протягом січня-березня на гарячі лінії надійшло 1,5 тис. дзвінків, у тому числі майже кожний сьомий  від внутрішньо переміщених осіб. Більше 40 заявок отримано на лінії з питань рекрутингу та для родин мобілізованих. В переважній більшості випадків інформацію чи роз’яснення заявникам було надано відразу. А ті питання, що потребували додаткового вивчення, сформовані у відповідні звернення.

Фахівцями центру, також, забезпечено опрацювання звернень, які надходили від Урядового контактного центру та міністерств. Таким чином загальна кількість заяв і скарг, отриманих від початку року, перевищила 2 тис. 

Традиційно, спостерігається стабільна тенденція – домінуючими залишаються два блоки питань: соціального захисту населення та комунального господарства. Разом – більше 50 відсотків.

Якщо в перші тижні січня переважали зауваження щодо призначення, виплати чи відмови у нарахуваннях державних допомог для різних категорій отримувачів, то надалі неухильно зростала кількість заяв про потребу в гуманітарній і, насамперед, грошовій підтримці від органів влади різних рівнів – усього більше 300. Питання виплат, у тому числі для осіб зі статусом ВПО розподілилися більш рівномірно і наразі, також, наблизилися до показника 300 звернень. 

Не менш важливою залишається тема житлово-комунального господарства області.

Майже 20 відсотків або більше 400 звернень стосувалося саме даної тематики. На відміну від аналогічного періоду минулого року, проблема відновлення роботи ліфтів у Полтаві втратила свою актуальність – зареєстровано лише близько 20 скарг. Натомість, збільшується кількість протиріч між споживачами та надавачами послуг, насамперед, електропостачання. Наразі, зафіксовано більше 100 зауважень щодо нарахованих боргів за спожиту електроенергію, неякісну напругу в мережах тощо. Майже така сама кількість повідомлень стосується вимкнення цієї послуги з різних причин – через погодні умови, аварійні ситуації або планові ремонти.

Питання завершення процесів декомунізації в області замикає трійку лідерів – майже 150 звернень, більшість з яких стосується обласного центру.

Загалом же, найбільше заяв і скарг отримано від мешканців Полтавської, Кременчуцької, Лубенської, Миргородської громад.  

Близько 90 відсотків раніше отриманих заяв та скарг було опрацьовано спільно з органами влади та місцевими громадами. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення – вирішено позитивно. Зафіксовано близько 20 подяк.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727. Всі лінії працюють цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора