Миргородська районна військова адміністрація
Полтавська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центр

Дата: 10.04.2025 15:08
Кількість переглядів: 45

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 100 дзвінків, у тому числі кожний десятий від внутрішньо переміщених осіб.

Тематика соціального захисту населення залишається наймасовішою – кожне третє звернення. Як і минулого тижня більшість з них становлять два блоки підпитань: матеріальна допомога та соціальні виплати. Разом – близько 60 відсотків. Зокрема, зафіксовано більше 20 заяв від мешканців громад та осіб зі статусом ВПО щодо призначення та виплати державних грошових допомог та близько 20 – щодо надання грошової підтримки.

Також, у цьому блоці є прохання про забезпечення засобами реабілітації, призначення пільг та соціального працівника.

З поміж питань ЖКГ, яких надійшло близько 30, переважали нарікання на неякісне надання комунальних послуг, насамперед, електро- та водопостачання. У зв’язку зі зниженням середньодобової температури навколишнього середовища знову актуальним стало питання поновлення централізованого опалення багатоквартирних житлових будинків в окремих громадах області – Полтавській, Лубенській і Миргородській. Продовжуємо отримувати скарги щодо отримання заявниками повідомлень від надавачів послуг про нараховану їм заборгованість та попередження про припинення постачання електроенергії. 

Серед іншого можна виокремити звернення щодо завершення процесів декомунізації в громадах області, яких зареєстровано 11, та сфери охорони здоров’я – 14.

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Миргородської, Лубенської та Терешківської ТГ.   

Із 170 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання порушених питань майже 120 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями.  Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано дві подяки.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот:https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора