У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центр
Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 100 дзвінків, у тому числі кожний десятий від внутрішньо переміщених осіб.
Тематика соціального захисту населення залишається наймасовішою – кожне третє звернення. Як і минулого тижня більшість з них становлять два блоки підпитань: матеріальна допомога та соціальні виплати. Разом – близько 60 відсотків. Зокрема, зафіксовано більше 20 заяв від мешканців громад та осіб зі статусом ВПО щодо призначення та виплати державних грошових допомог та близько 20 – щодо надання грошової підтримки.
Також, у цьому блоці є прохання про забезпечення засобами реабілітації, призначення пільг та соціального працівника.
З поміж питань ЖКГ, яких надійшло близько 30, переважали нарікання на неякісне надання комунальних послуг, насамперед, електро- та водопостачання. У зв’язку зі зниженням середньодобової температури навколишнього середовища знову актуальним стало питання поновлення централізованого опалення багатоквартирних житлових будинків в окремих громадах області – Полтавській, Лубенській і Миргородській. Продовжуємо отримувати скарги щодо отримання заявниками повідомлень від надавачів послуг про нараховану їм заборгованість та попередження про припинення постачання електроенергії.
Серед іншого можна виокремити звернення щодо завершення процесів декомунізації в громадах області, яких зареєстровано 11, та сфери охорони здоров’я – 14.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Миргородської, Лубенської та Терешківської ТГ.
Із 170 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань майже 120 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано дві подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот:https://t.me/poltava_region_contact_centerbot