У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано майже 120 дзвінків, у тому числі кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб.
Тематика соціального захисту населення залишається найбільш актуальною – кожне друге звернення.
Більшу частку даної тематики складають два блоки питань: соціальні виплати та матеріальна допомога. Разом – майже 80 відсотків. Зокрема, зафіксовано 33 заяви від мешканців громад та осіб зі статусом ВПО з проханням про призначення і виплату державних грошових допомог та 31 – щодо надання фінансової підтримки.
Також, у цьому блоці зафіксовано прохання про гуманітарну підтримку, допомогу в реалізації права на отримання ліків за пільговою ціною та проїзду в міському громадському транспорті.
З-поміж питань ЖКГ, яких надійшло близько 30, переважали нарікання на нараховану заборгованість за послуги споживання газу та електроенергії. Також, зафіксовано дві пропозиції про припинення послуги централізованого опалення в Полтаві через високий температурний режим.
Інші питання, які озвучувалися заявниками, стосувалися сфери охорони здоров’я та завершення процесів декомунізації в області.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Гадяцької, Лубенської та Семенівської ТГ.
Із 175 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань більше 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot